Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Nov 7 08:00:47 CET 2005

Diky za vas cas...
\EZ by tam nemusel byt.. vim ... mam ho tam jen proto, abych mohl Perlem
pri zpracovani textoveho souboru s testy vyhodnotit konec otazky... a
nenapadlo me nic jineho nez to udelat po vzoru uzavirani a otevirani
prostredi v XML :-)
BTW: je zajimave ze udelat konec \EO se mi nepodarilo ... porad to
hlasilo nejakou chybu ... ..tak jsem tam nechal tu *..

Jeste jednou diky.
Jarda

Marcel Svitalský napsal(a):

> Ta definice \EZ je zbytečná, pokud tedy to skutečně užíváte jen jako
> oddělovač v masce parametrů -- řídící sekvence užité pro tento účel
> nemusí být definovány.
>
> Pokud jde o vlastní problém, nepodařilo se mi jej zreprodukovat, vše
> funguje, jak má. Chyba "Paragraph ended before ..." obvykle signalizuje,
> že v některém z načítaných parametrů je ukončen odstavec, což je
> povoleno jen tehdy, když je makro definováno s prefixem \long (pro makro
> \Z by se to možná hodilo), ale nevím, jak to může nastat u \right. Snad
> někdo jiný.

> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0544-8, 04.11.2005
Testovano: 7.11.2005 8:00:26