ps2pdf - velikost papíru (delší)

Ondrej Koala Vacha koala at vju.cz
Tue May 31 16:35:10 CEST 2005

On Tue, 31 May 2005, Zdenek Wagner wrote:

> tohle do /PAPERSIZE vlozi textovy retezec a4, nikoliv PS operator a4, ale
> netusim, kde a jak se PAPERSIZE. Pokud je pouzita sekvence PAPERSIZE cvlit
> exec, pak se nastavi velikost A4, ale tak podrobne GS neznam.
>
> Nedavno jsme totez resili pro Distiller. GS ma implementovano temer vse,
> co umi Distiller, takze velikost papiru pro ps2pdf se nastavuje uplne
> stejne.

Toto mne prave mate - pro Distiller se prece musi/musela nastavovat
velikost stranky pres /setpageparams. U gs bych cekal podobne chovani, ale
jak je videt, pomuze -sPAPERSIZE=a4. Tezko rici, co tento pramaetr znamena
pri vystupu do pdf. A dalsi nejasnost je, proc implicitni nastaveni na a4
nefunguje.

--
Ondrej Koala Vacha