ps2pdf - velikost papíru (delší)

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue May 31 16:15:58 CEST 2005

On Tue, 31 May 2005, Hana Skoumalova wrote:

> Netvrdila jsem, že pomocí vmargins nastavuji velikost papíru. O vmargins
> jsem se zmínila proto, že nevím přesně, co je uvnitř, a někdo mi pak
> mohl vytknout, že jsem tuto podstatnou informaci zatajila. Důležité je,
> že u documentclass je použita volba a4paper.

ani a4paper v \documentclass nenastavuje fyzickou velikost papiru

> Nakonec jsem pustila texconfig a znovu pro jistotu všude nastavila
> defaultní velikost papíru na A4 a najednou to fungovalo. Zřejmě tedy
> některý z programů, které byly postupně použity, měl nastaveno 'letter'.

Je to sice reseni, ale pouze za predpokladu, ze clovek nidy nepusti PS z
ruky. Pokud pocitam s tim, ze muj soubor bude prohlizet ci tisknout nekdo
jiny, pak je vhodne, aby nastaveni fyzicke velikosti papiru bylo primo v
tom souboru.

> Hana Skoumalová

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz