ps2pdf - velikost papíru (delší)

Hana Skoumalova hana.skoumalova at ff.cuni.cz
Tue May 31 16:04:49 CEST 2005

Zdenek Wagner wrote:

> Nastaveni velikosti v (La)TeXovem dokumentu vubec nesouvisi s velikosti
> papiru. Jsou to 2 ruzne veci. Nedejte se zmast tim, ze pomoci balicku
> vmargin, geometry a jinych nastavujete velikost papiru. NENI TO PRAVDA.

Netvrdila jsem, že pomocí vmargins nastavuji velikost papíru. O vmargins
jsem se zmínila proto, že nevím přesně, co je uvnitř, a někdo mi pak
mohl vytknout, že jsem tuto podstatnou informaci zatajila. Důležité je,
že u documentclass je použita volba a4paper.

Nakonec jsem pustila texconfig a znovu pro jistotu všude nastavila
defaultní velikost papíru na A4 a najednou to fungovalo. Zřejmě tedy
některý z programů, které byly postupně použity, měl nastaveno 'letter'.

Hana Skoumalová