Spatna velikost papiru

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Mon May 23 13:22:14 CEST 2005

Zdenek Wagner wrote:

> Prikaz a4 sice neni v definici PS, stejne jako tam nejsou specifikovany
> parametry operatoru setpage a setpagedevice, ale rozumi mu spousta PS

??? Myslel jsem, ze co je uvedeno v "Cervene knize" (Postscript Language
Reference Manual), je soucasti specifikace PS. a4 (ve vydani 1990) neni,
ale setpagedevice ano.

> nedelal. Predevsim bych se povrtal v config.ps, soucasny stav dela to, co
> jsem popsal ja a Lubos Kloc. V mem config.ps je:
>
> @ a4 210mm 297mm
> @+ ! %%DocumentPaperSizes: a4
> @+ %%BeginPaperSize: a4
> @+ a4
> @+ %%EndPaperSize
>
> Pak mi \special{papersize=210mm,297mm} zapise do PS souboru prikaz a4,
> kteremu rozumi GS, Distiller i nekolik PS tiskaren, na kterych tisknu.

Na velkoplosne tiskarne HP, na ktere tisknu ja, prikaz a4 nestaci,
setpagedevice ano. Predpokladal jsem, ze to pro nekoho muze byt uzitecna
informace.

Vit Zyka