jak spravne setridit rejstrik?

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon May 16 08:25:30 CEST 2005

Tomáš Vondra napsal(a):

>Ahoj,
>
>   mam par drobnych dotazu na tvorbu rejstriku. V podstate jde o to ze
>   kdyz do rejstriku chci zaradit neco nestandardniho (napr.
>   "formatovaneho", tak se mi to hodi uplne na zacatek).
>
>   Napriklad potrbuji zaradit polozku "i-lepsi" ale s "i" kurzivou,
>   nicmene pokud dam
>
>   \index{\textit{i}-lepsi}
>
>   tak sup a je to uplne na zacatku rejstriku ... sice jsem to obesel
>   tim ze tu kurzivu vynechavam, ale preci jenom by tam mela byt.
>
>   Podobna zalezitost je kdyz do rejstriku potrebuji zaradit polske
> [...]
Dobry den.
Na to ma rejstrik standardni nastroje. Napr. \index{$\alpha$@alfa}
zpusobi, ze
trideni bude podle retexce alfa, ale vysazi se $\alpha$. Obecne to ma tvar
\index{retezec1 at retezec2}. A muze to byt az do tri urovni, ty se oddeluji !:
\index{retezec1 at retezec2!retezec3 at retezec4!retezec5 at retezec6}.
Umi to i dalsi veci, napr. sazet nektere stranky jinym typem pisma a pod.

Podrobny popis najdete v Lamportove clanku makeinde.dvi a v rovnez
v souboru manpages.dvi, kde je i podrobny popis syntaxe stylovych souboru
pro program makeindex.exe resp. csindex.exe. V csindex.dvi je dokumentace
k ceske verzi vcetne otazek ceskeho trideni. Pokud tyto soubory nemate,
jsou dostupne na CTAN.
Obcas neskodi precist si nejakou dokumentaci. :-)
Navic to bylo v konferenci behen tak posledniho mesice.
Zdravi
                 Jaromir Kuben