OT: Re: "Detokenizace" ??

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue May 17 19:38:53 CEST 2005

Dobry den.
DIky za radu.. TBN mam uz docela dlouho (stejne tak i TST -
typogr.system TeX. a dalsich x knizek hlavne o LaTeXu) a listuju a
studuju jej porad, ale prestoze princip expanze a jazyk TeXu naprosto
obdivuju tak se mi pri slozitejsich ulohach casto vymyka z rukou ...
vetsinou tam mam naprosto banalni chybu (viz. chybejici nebo prebytecna
mezera) a tu nejsem schopen bez nejakeho debuggeru odhalit -pak nad tim
sedim bud nekolik hodin nebo do vyprseni me trpelivosti (dost dlouho)
nez se obratim na konferu .. Vetsinou vec kterou "vysedim", pak docela
pochopim a zvladam dobre.... Jinak zapnout  nejake zakladni trasovani
umim, ale stejne z logu nejak zasadne nejsem moudry.. Ale chce to cas...
oproti tomu jak jsem na tom byl pred mesicem dvema se to zasadne
zlepsilo ... Chce to asi, aby zakladni filozofie TeXovskeho programovani
asi zalezla cloveku pod kuzi... KAzdopadne diky vsem ochotnym v
konferenci za to, ze s nami lamami maji dostatek trpelivosti a neposlou
nas nekam ...
Kazdopadne nic proti LaTeXistum, ale trochu mozna lituju, ze jsem se od
zacatku (cca 10let zpatky) nezcal venovat spis plainu ... LaTeX jsem
docela zvladal, protoze jsem vzdycky nejaky balicek ktery muj problem
resil sehnal - ted jsem ale uplne propadl plainu (cca pul roku) - ten me
naprosto okouzlil, ale zacinam uplne od nuly...

Diky vsem Jarda Hajtmar

Zdenek Wagner napsal(a):

>V tom pripade bych Vam doporucil TeXbook naruby. Je tam i kapitola o
>tricich s \expandafter.

>Zdenek Wagner
>e-mail: wagner at cesnet.cz
>
>see also http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
>         http://icebearsoft.euweb.cz
>

>---
>avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
>Virova databaze (VPS): 0520-0, 16.05.2005
>Testovano: 17.5.2005 19:20:59
>avast! (c) copyright 2000-2004 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0520-1, 17.05.2005
Testovano: 17.5.2005 19:38:32