jak spravne setridit rejstrik?

Tomáš Vondra vondra at karneval.cz
Mon May 16 00:27:53 CEST 2005

Ahoj,

   mam par drobnych dotazu na tvorbu rejstriku. V podstate jde o to ze
   kdyz do rejstriku chci zaradit neco nestandardniho (napr.
   "formatovaneho", tak se mi to hodi uplne na zacatek).

   Napriklad potrbuji zaradit polozku "i-lepsi" ale s "i" kurzivou,
   nicmene pokud dam

   \index{\textit{i}-lepsi}

   tak sup a je to uplne na zacatku rejstriku ... sice jsem to obesel
   tim ze tu kurzivu vynechavam, ale preci jenom by tam mela byt.

   Podobna zalezitost je kdyz do rejstriku potrebuji zaradit polske
   jmeno "Lukasiewicz" s takovym tim preskrtnutym "L" (tj. "\L"). To
   se mi taky hodi na zacatek, ale myslim ze by to melo patrit k "L"
   (ale jisty si tim nejsem).

   Mate nekdo nejaky napad?

   t.v.