Export matematických vzorců do EPS

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri May 13 10:45:47 CEST 2005

On Fri, 13 May 2005, Jiri Zelinka wrote:

> Divim se, ze Vam zatim nikdo neodpovedel (nebo jsem se spatne dival).

Asi puvodni mail nemel smysluplny subject nebo nesel primarne do
konference, takze mi nejspis zapadl mezi spamy.

> Nejjednodussi cesta je na stranku dat jen pozadovany vzorecek, zrusit
> cislovani stranek, projet TeXem nebo LaTeXem a pak pouzit dvips s volbou
> -E. Nevyhodou tohoto postupu je, ze musite mit kazdy vzorecek ve
> zvlastnim souboru.

Nemusite, jen musite kazdou stranku zpracovat samostatne. Jeji cislo
uvedete v parametru -pp.

> Dalsi moznosti by bylo dat vsechny vzorecky do jednoho souboru, ale
> kazdy na samostatnou stranku, prevest do PostScriptu a pak vyjmout
> jednotlive stranky a z nich vyrobit EPS - to umi napr. prohlizece
> PostScriptu (urcite gsview pod Windows, pod Linuxem si nejsem jisty).

Pokud pouzijete prikazovy radek a do jmena vystupniho souboru vlozite %d,
pak dostanete samostatne stranky v ocislovanych souborech. Jde to ve
Windows, v OS/2 i v Linuxu, jen si musite uvedomit, ze na nekterych
platformach ma znak procento specialni vyznam, takze se musi zdvojit.

> Jiri Zelinka

InDesign to snad umi i z PDF, takze muzete vzorecky prohnat pdfTeXem.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz