Export matematických vzorců do EPS

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Fri May 13 11:08:44 CEST 2005

Cituji z emailu od Zdenek Wagner <wagner at cesnet.cz>:

> Asi puvodni mail nemel smysluplny subject nebo nesel primarne do
> konference, takze mi nejspis zapadl mezi spamy.

> Nemusite, jen musite kazdou stranku zpracovat samostatne. Jeji cislo
> uvedete v parametru -pp.

Myslim, ze staci kazdy vzorecek na samostatnou stranu jednoho souboru
(samozrejme bez cislovani stran) a ten pak zpracovat najednou pomoci dvips s
parametry -E a -i (-i zajisti, ze jednotlive vzorecky pak budou v samostatnych
souborech). Ja -E nepouzivam a udem to potom GhostScriptem, protoze to dvips
(TeX ???) neudela vzdy korektne (napr. pri pouziti stylu psfrag), ale ve vasem
pripade to myslim nehrozi.

                              Jiri Hospodka