Export matematických vzorců do EPS

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Fri May 13 10:34:20 CEST 2005

Divim se, ze Vam zatim nikdo neodpovedel (nebo jsem se spatne dival).
Nejjednodussi cesta je na stranku dat jen pozadovany vzorecek, zrusit
cislovani stranek, projet TeXem nebo LaTeXem a pak pouzit dvips s volbou
-E. Nevyhodou tohoto postupu je, ze musite mit kazdy vzorecek ve
zvlastnim souboru.
Dalsi moznosti by bylo dat vsechny vzorecky do jednoho souboru, ale
kazdy na samostatnou stranku, prevest do PostScriptu a pak vyjmout
jednotlive stranky a z nich vyrobit EPS - to umi napr. prohlizece
PostScriptu (urcite gsview pod Windows, pod Linuxem si nejsem jisty).

Jiri Zelinka