OT: Re: "Detokenizace" ??

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed May 18 10:22:49 CEST 2005

On Tue, 17 May 2005, Jaroslav Hajtmar wrote:

> Dobry den.
> DIky za radu.. TBN mam uz docela dlouho (stejne tak i TST -
> typogr.system TeX. a dalsich x knizek hlavne o LaTeXu) a listuju a
> studuju jej porad, ale prestoze princip expanze a jazyk TeXu naprosto
> obdivuju tak se mi pri slozitejsich ulohach casto vymyka z rukou ...
> vetsinou tam mam naprosto banalni chybu (viz. chybejici nebo prebytecna
> mezera) a tu nejsem schopen bez nejakeho debuggeru odhalit -pak nad tim
> sedim bud nekolik hodin nebo do vyprseni me trpelivosti (dost dlouho)
> [...]

Napiste si jednoduche makro, jehoz expanzi presne rozumite, zapnete si
\tracincommands2 \tracingmacros2, nechte jej expandovat a prectete si, co
mate v logu. zkuste si take \show\makro, abyste videl, co TeX vypisuje.
Kdyz zacnete od jednodussiho, pochopite casem i slozitejsi pripady, ale
vzdy musite stavet na necem, co jiz znate.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz