prva chybicka??

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Mar 30 06:39:36 CEST 2005

On Wed, 30 Mar 2005, Josef Krob wrote:

> [...]

Dufam, ze ked pridem na pricinu chyby, tak aj mne to vykresli OK.

> Ve WinXP + MikTeX je to u mne tez v poradku. (A spoustim
> latex -translate-file=cp1250cs.tcx --src-specials=par %N)
>
> Mohu treba vyzkouset primo to logo...

Dakujem za ochotu, ale vecer pri sadeni redkovky mi svitlo, ze to bude
specialita mojej masiny.

1. Bud mam vadny procesor, ze niektore operacie
nerobi korektne (co kludne moze byt - uz som s niecim takym stretol).
Robi to rovnako zle aj v EMTeXu a aj v MIKTeXu. Su to dve uplne rozne
instalacie (ale pouzivaju ten isty procesor na ten isty ukol - \circle).

2. Bud antivirak (AVG) nieco odstranil zo systemu, alebo zle "vyliecil".

3. zatial nic ine ma nenapada.....

Bohuzial spatne to uz nemozem skontrolovat, lebo som pred pol rokom
nepouzil \circle. Zatial mi to nevadi, ale (ako mi to cas dovoli) budem
nad tym (vlastne musim) spekulovat.

Zdravi
Ladislav Bitto