prva chybicka??

Josef Krob Josef.Krob at phil.muni.cz
Wed Mar 30 00:27:46 CEST 2005

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "prva chybicka??"
ze dne 29. března 2005 v 14:38:37, ve kterém se psalo:

> Zvlastni. Udelal jsem experiment v emTeXu v OS/2 a tohle mi nakresli
> krasne soustredne kruznice:

> \documentclass{article}
> \unitlength1cm
> \begin{document}\centering
> \begin{picture}(0,0)
> \put(0,0){\circle{.2}}
> \put(0,0){\circle{.4}}
> \put(0,0){\circle{.6}}
> \put(0,0){\circle{3.6}}
> \end{picture}

> \end{document}

Ve WinXP + MikTeX je to u mne tez v poradku. (A spoustim
latex -translate-file=cp1250cs.tcx --src-specials=par %N)

Mohu treba vyzkouset primo to logo...

středa 30. března 2005 v 0:24:50
Zdraví Josef Krob - e-mail: Josef.Krob at phil.muni.cz
Katedra filosofie: http://www.phil.muni.cz/fil