prva chybicka??

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Mar 31 10:19:06 CEST 2005

Dobry den,

tak uz som trosku pokrocil s tym problemom so \circle. Zistil som, ze
DVI je OK (pozrel som si to cez YAP - nato som vobec nemyslel, lebo uz
5 rokov nepozeram DVI, ale PS). Takze nieco nie je v poriadku s tym
DVIPS. Prekopiroval som znova (po pol roku) zo stareho pocitaca
prislusne subory a nic sa nezmenilo. \circle ukazuje zle - na starom PC
s WIN98 dobre. Jediny rozdiel je RSX.exe. Ze by bol na vine? Musel
som nainstalovat novy RSX.EXE, lebo so starym vo WIN XP nesiel EMTeX.

V priebehu pol roka som nezbadal nic zle. Ked sa ale objavil tento
problem, moze sa niekedy objavit iny. Nakoniec aj TeX pustam cez RSX
a zatial vsetko OK (vytvori korektny DVI subor).

Tak asi budem pustat DVIPS z MIKTeXu. Medzitym som si overil, ze
v konfiguraku k MIKTeXu som mal DVIPS z EMTeXu (preto som aj tam videl
zle \circle).

Zdravi
Ladislav Bitto