Makro na podbarveny text

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Mar 18 11:24:16 CET 2005

On Fri, 18 Mar 2005, Zdenek Wagner wrote:

> Ja si myslim, ze jedna velka plocha je lepsi nez mnoho malych. V tomto

Presne tak. Nato som aj myslel, len este vymysliet, aby nebola az taka
velka (co asi nebude vadit, ako ste uz naznacili).

> pripade asi k problemum s pameti nedojde, ale uz se mi stalo, ze spadl RIP
> v osvitce, protoze jsem prekrocil maximalni pocet objektu, ktere osvitka
> zvladne. Pritom tiskarna HP LaserJet 4m stejnou stranku zvladla bez
> problemu, nestezoval si ani Ghostscript ani Distiller ani Acrobat Reader.
> Napriklad PSTricks maji prikaz, kterym lze vytvorit plynuly barevny
> prechod. Pokud chcete bezpecne zborit RIP osvitky, pouzijte jej.

Ja s osvitkami nemam skusenosti (lebo to robia iny a ja to nepotrebujem).
Jemne prechody si programujem a tie zariadenia, na ktorych to pustam
neprotestuju.

> Mozna
> jsem mel na sve prednasce rici, ze barevny prechod na prebalech tech
> fialovych knih jsem delal zpusobem, ktery doporucuje Adobe, nikoliv pomoci
> PSTricks. (Pokud jste prednasku nevideli, muzete si stahnout slajdy i
> video, odkazy jsou na www.cstug.cz.)

Uz som to pred mesiacom pozeral.

Zdravi
Ladislav Bitto