Makro na podbarveny text

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Mar 18 10:38:03 CET 2005

On Fri, 18 Mar 2005, Ladislav Bitto wrote:

> Ale tak ci tak, idealne by bolo keby sa nemuseli kreslit take velke
> plochy. Lenze ako to podfarbit predtym nez to vypiseme. Mozno by sa
> dalo priblizne zistit (pred tym nez sa to vypise), ze kde sme v ramci
> riadku - zatial ma nic pouzitelneho nenapadlo.

Ja si myslim, ze jedna velka plocha je lepsi nez mnoho malych. V tomto
pripade asi k problemum s pameti nedojde, ale uz se mi stalo, ze spadl RIP
v osvitce, protoze jsem prekrocil maximalni pocet objektu, ktere osvitka
zvladne. Pritom tiskarna HP LaserJet 4m stejnou stranku zvladla bez
problemu, nestezoval si ani Ghostscript ani Distiller ani Acrobat Reader.
Napriklad PSTricks maji prikaz, kterym lze vytvorit plynuly barevny
prechod. Pokud chcete bezpecne zborit RIP osvitky, pouzijte jej. Mozna
jsem mel na sve prednasce rici, ze barevny prechod na prebalech tech
fialovych knih jsem delal zpusobem, ktery doporucuje Adobe, nikoliv pomoci
PSTricks. (Pokud jste prednasku nevideli, muzete si stahnout slajdy i
video, odkazy jsou na www.cstug.cz.)

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz