PS -> PDF & Azbuka

kloc at ipm.cz kloc at ipm.cz
Fri Jul 29 16:52:00 CEST 2005

Bohuzel ted nemam cas studovat Vase soubory, tak jen tak nadhodim:

ad 1): Nemate vhodny font nebo nastaveni dvips, takze se Vam tam
dostava predem vyrastrovany Type3 font. Ten Acrobat vzdy zobrazuje osklive.
Potrebujete tam mit Type1 font, tedy mit ho nainstalovany a mit ho
zapsany v Psfonts.map tak, aby se vkladal jako Type1 do vystupniho
PS souboru. Zkuste zapatrat v archivu, mnohokrat se to tady diskutovalo.

ad 2): Snad by to mohl byt problem formatu papiru letter/a4. Take se to tady
nedavno diskutovalo.

S pranim uspechu,

Lubos Kloc