Pocesteny TeXlive

Antonin Karolik karolik at seznam.cz
Fri Feb 11 01:31:28 CET 2005

"Petr Sojka" <sojka at fi.muni.cz> pise v diskusnim prispevku
news:200502102114.j1ALEsbt033945 at relay.felk.cvut.cz...
> On Thu, Feb 10, 2005 at 09:01:27PM +0100, Antonin Karolik wrote:
> Zdravim,

> Hmm. Dotaz miktex na CSTUG FAQ da 34 vyskytu v 10 odpovedich.

Ano, to je pravda. Ale zkuste si projit jednotlive vyskyty, poskladat je a
pokusit se z nich dovedet o MiKTeXu neco blizsiho. Myslim, ze s vysledky moc
spokojeny nebudete. Pokud jsem se dobre dival, nenasel jsem odkaz napr. ani
na hlavni stranku http://www.miktex.org (jak ve FAQ, tak ani na jinych
strankach CSTUGu). Timto nechci v zadnem pripade utocit a podkopavat praci
tech, kteri FAQ a stranky CSTUG vytvareli a dosud vytvareji. Techto lidi si
vazim a velice si cenim toho co (nejen) pro CSTUG delaji. Jen si myslim, ze
by tam tyto odkazy a informace chybet nemely. V tomto smeru jsem chtel i ja
prispet svym navodem troskou do mlyna (i kdyz se nepovazuju za extremniho
znalce MiKTeXu a zdaleka ne TeXu).

> A byl reportovan webmasterovi?
Omlouvam se, odkaz ktery jsem mel na mysli
(http://fyzika.fme.vutbr.cz/~zlamal/texins.txt) je funkcni - pokud vydrzite
dele cekat. Nicmene jeho obsah je dnes jiz neaktualni.

> Neni z toho jasne, zda navod plati i pro miktex na CD, ktere nedavno
> dostali vsichni clenove CSTUGu. Pokud navod toto nepokryva a jste
> ochoten jej rozsirit a nejste clenem CSTUGu a CD nemate, napiste,
> poslu Vam jej.

Bohuzel, diky tomu ze nejsem clenem CSTUGu, tak si nejsem 100% jisty, ktere
cd mate na mysli. Pokud myslite MiKTeX ISO image,
tak to je volne dostupne (i pro necleny CSTUGu) z adresy
http://tug.org/ftp/tex/miktex. O zadnem jinem cd zatim informace nemam.
Jestli mate na mysli jine cd, pak Vam za ne budu vdecny (napisu e-mail).

Co se tyka meho navodu, tak ten neni vazany na zadne konkretni cd.
Predpoklada, ze si muzete stahnout vse potrebne (tim mam na mysli hlavne
aktualni verzi vsech balicku a instalatoru, pripadne dalsiho souvisejiciho
softwaru) rouvnou z internetu a az tyto ulozene data vypalit na cd, cim se
muzete vyhnout opetovnemu stahovani dat pri dalsi instalaci, kterou jiz
muzete provest bez nutnosti pripojeni k internetu.

Rozsireni navodu v principu je mozne. Otazkou jen zustava, kdy budu mit cas
ho realizovat.

Pro dalsi diskuzi na toto tema navrhuji vytvoreni noveho "tredu", zda se mi,
ze uz jsme OT.

s pozdravem

Antonin Karolik