Pocesteny TeXlive

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Thu Feb 10 22:14:30 CET 2005

On Thu, Feb 10, 2005 at 09:01:27PM +0100, Antonin Karolik wrote:
Zdravim,

> osobne bych Vam i vsem "diplomantum" doporucil ve windowsech pouzivat
> MiKTeX.
>
> Je smutne, ze na strankach http://www.cstug.cz, ale i na mnoha jinych
> mistech, se (ve srovnani s TeXLivem) o MiKTeXu temer nic nedozvite. (Pokud
Hmm. Dotaz miktex na CSTUG FAQ da 34 vyskytu v 10 odpovedich.

> se dobre pamatuju, tak jsem kdesi nasel pouze jeden nefunkcni odkaz). Pro
A byl reportovan webmasterovi?

> zacatecniky, kteri se chteji s TeXem seznamit, jsem vytvoril jednoduchy
> navod jak MiKTeX nainstalovat a pocestit. Najdete jej na adrese
> http://www.mujweb.cz/www/miktex.
Neni z toho jasne, zda navod plati i pro miktex na CD, ktere nedavno
dostali vsichni clenove CSTUGu. Pokud navod toto nepokryva a jste
ochoten jej rozsirit a nejste clenem CSTUGu a CD nemate, napiste,
poslu Vam jej.

S pozdravem

Petr Sojka