Problem se zvyraznovanim odstavce po strane

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Tue Feb 8 17:05:22 CET 2005

Zdenek Wagner wrote:

> Muzete pouzit \ifodd, ale neni to tak jednoduche. Dokud se nezavola
> vystupni rutina, nemuzete s urcitosti rici, kam text prijde. Navic muze
> byt uprostred odstavce strankovy zlom. V LaTeXu to vse resi balicek
> changebar.sty, jine uzitecne makro udelal Vit Zyka (nevim, zda je dostupne
> v nejakem verejnem archivu).

ftp://cmp.felk.cvut.cz/pub/cmp/users/zyka/backgr

Clanek o tom pojednavajici vysel ve Zpravodaji 3/99. Je psano v plainu
ale funguje i v latexu. Umoznuje rozlisit liche a sude stranky a
umoznuje strankovy zlom. Muze se vsak stat, ze pocatek a konec car bude
ponekud ulitly (lze manualne dorovnat). Po mesici ladeni jsem dospel k
zaveru, ze vsechny pruzne mezery a floaty nelze beznymi prostredky TeXu
automaticky pochytat.

Pan Wagner tehdy upozornil na reseni pres PS. Do vertikalniho seznamu se
pouze prida \special znacka a cara se kresli az PS kodem. Pri znalosti
PS asi reseni nebude prilis slozite.

Jine reseni, troufam si rici na nekolik malo radku, umoznuje pdftex. Jen
to trosku promyslit. Mohl by to byt clanecek do Zpravodaje.

Vitek Zyka