BibTeX - formatovani vystupu

Tonar Zbyněk Zbynek.Tonar at lfp.cuni.cz
Tue Feb 15 08:40:41 CET 2005

Dobry den,
kdyz pouziji v LaTeXu (TeXLive) v tride article zpracovani literatury BibTeXem s \bibliographystyle{plain}, mam nasledujici problemy:

1. Na vystupu jsou jednotlive citace oddeleny radkou ci nejakou vertikalni mezerou. Poterbuji poradit, jak dostat jednotlive polozky seznamu referenci blize k sobe ve smyslu vertikalnim.
2. Presto, ze pouziji \renewcommand{\refname}{Literatura} pred uvedenim \nocite{citace}, objevi se mi ve vystupu nazev referenci jako "Reference". Potrebuji mit oddil s literaturou nazvany "Literatura", kde to zmenit?
3. U zaznamu typu @Article je implicitne nazev clanku vysazen samymi malymi pismeny (krome prvniho), coz nekdy vyplodi nesmysl, napr. kdyz nazev clanku obsahuje vlastni jmeno, ktere ma zacinat velkym pismemem (a v souboru *.bib tak napsano je). Jak zajistim, aby na vystupu byla velka/mala pismena presne tak, jak jsem je zapsal do *.bib?

Resenim je asi pozmenit plain.bst, ulozit jej pod jinym nazvem a pouzit tento novy soubor. Potiz je, ze nepoznam, kde mam v tomto plain.bst jake zmeny udelat.

Dekuji Vam za pripadne rady

Zbynek Tonar