latex - jak lze vytvorit pole hodnot a jak s nim pracovat?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Feb 14 12:20:29 CET 2005

On Mon, 14 Feb 2005 hucik at inext.cz wrote:

> Priznam se, ze se v tom prikladu moc neorientuju, nicmene jeste by mne
> zajimalo zda-li je mozne vytvaret a krokovat pole typu array -
> predpokladam, ze jeho aplikace by mohla byt jednodussi a prehlednejsi. Asi
> neco v takovemto duchu:
>
> \def\vsechnypolozky{
> {{nazev1}{katalog}{pocetmj}{mj}{cenamj}{dph}{cenabezdph}{cenasdph}{pozn}}
> {{nazev2}{katalog}{pocetmj}{mj}{cenamj}{dph}{cenabezdph}{cenasdph}{pozn}}
> {{nazev3}{katalog}{pocetmj}{mj}{cenamj}{dph}{cenabezdph}{cenasdph}{pozn}}
> ..
> }

> [...]
Muzete to delat pomoci \loop ... \repeat, i kdyz pohodlnejsi je to pomoci
\def\polozky{\do{a1}\do{a2}...}

Vybiram relevantni obdobne prizpevky ze Zpravodaju (vsechny jsou jiz v
PDF, hledal jsem na strankach Zpravodaje klicove slovo databaze):

2000/1-3: Jedna z možností databázového publikování v LATEXu
Tomáš Hála
Klíčová slova: LATEX, databáze, konverze, software
Stránky: 78-84 (cze)

2000/1-3: Spolupráce databáze s LATEXem
Zdeněk Wagner
Klíčová slova: LATEX, databáze, konverze, software
Stránky: 49-78 (cze)

1994/3: Databáze bez databázového programu
Petr Olšák
Klíčová slova: databáze, makra
Stránky: 118-126 (cze)

1992/4: Z databáze do TEXu aneb dozvuky EuroTEXu 92
Oldřich Ulrych
Klíčová slova: konverze, databáze
Stránky: 164-176 (cze)

Zdenek Wagner