BibTeX - formatovani vystupu

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Feb 15 09:01:39 CET 2005

Tonar Zbyněk napsal(a):

>Dobry den,
>kdyz pouziji v LaTeXu (TeXLive) v tride article zpracovani literatury BibTeXem s \bibliographystyle{plain}, mam nasledujici problemy:
>
>1. Na vystupu jsou jednotlive citace oddeleny radkou ci nejakou vertikalni mezerou. Poterbuji poradit, jak dostat jednotlive polozky seznamu referenci blize k sobe ve smyslu vertikalnim.
>2. Presto, ze pouziji \renewcommand{\refname}{Literatura} pred uvedenim \nocite{citace}, objevi se mi ve vystupu nazev referenci jako "Reference". Potrebuji mit oddil s literaturou nazvany "Literatura", kde to zmenit?

Zkuste to dat tesne pred prikaz \bibliography.

>3. U zaznamu typu @Article je implicitne nazev clanku vysazen samymi malymi pismeny (krome prvniho), coz nekdy vyplodi nesmysl, napr. kdyz nazev clanku obsahuje vlastni jmeno, ktere ma zacinat velkym pismemem (a v souboru *.bib tak napsano je). Jak zajistim, aby na vystupu byla velka/mala pismena presne tak, jak jsem je zapsal do *.bib?
>
>Resenim je asi pozmenit plain.bst, ulozit jej pod jinym nazvem a pouzit tento novy soubor. Potiz je, ze nepoznam, kde mam v tomto plain.bst jake zmeny udelat.

Zakladni informace jsou v btxdoc.dvi, podrobnosti v btxhak.dvi.
A pak je nejlip zacit studovat BTXBST.DOC, coz je vlastne takovy komentovany
stylovy soubor. Kdysi jsem tak postupoval, ale chvili to trvalo. Urcite
zmeny jsem pak ale zvladl
Zdravi
                 Jaromir Kuben