Windows XP

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Aug 22 08:18:56 CEST 2005

Dobry den,

na zaciatku tiez mozem potvrdit, ze WIN XP je uz ine cafe. Mne osobne
system nespadol od novembra 2004 - kedy som dostal ten stroj.

Ja mam "slovensky" WIN XP a v DOS okne vidim vsetky ceskoslovenske znaky
(dokonca je tam aj madarske dlhe \H{o}, \H{u}). Subory autoexec.bat,
config.sys, msdos.sys mam prazdne. Zrejme "anglicky" WIN XP ukazuje ine
znaky v DOS okne nez ten "Slovensky".

Takze riesenie moze byt aj nainstalovanie "slovenskeho" WIN XP (a mozno
aj ceskeho), pripadne zistit, ze co vlastne ukazuje WIN XP v DOS okne
(odkial bere kresby znakov) a pokusit sa to doinstalovat do "anglickeho"
WIN XP (mozno, ze to tam aj je, len to dajak najst a nastavit).

Zdravi
Ladislav Bitto