Windows XP

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Aug 19 16:45:20 CEST 2005

Anton Surda wrote:

>Dobry den,
>
>uz dlhe roky pouzivam vynikajuci DOSovsky editor pre TeX od p. Bittoa.
>Kedze Windowsy XP perfektne zvladaju DOSovske aplikacie (na rozdiel od
>W2000) nie je problem kombinovat tento editor s Miktexom a gsview. Jeden
>problem vsak zostal. DOSovske okno (graficke) v mojej verzii XP ma k
>dispozicii 2 fonty (Lucida a Raster), ktore neobsahuju vsetky
>slovenske akcentovane znaky, napr. \v c a \v s. Moja prosba je:
>poradit ako doinstalovat obrazovkove
>fonty do DOSovskeho okna, ktore by mali vsetky CS znaky (v lubovolnych
> [...]

Tohle asi nebude tak snadne. Pokud se pamatuji, DOS nikdy zadne
definovane graficke rozhrani
nemel, jen "low level" graficke prikazy. Kazda aplikace si to resila po
svem, v nejlepsim pripade
prostrednictvim nejakeho casto uzivaneho reseni "treti strany", treba
*.bgi drivery.
Takze font pro GRAFICKE okno DOSu asi neni jednoznacna zalezitost.
Nicmene pan Bitto si mozna jeste pamatuje, jak to kdysi resil a jakou ma
ten font
strukturu (nebo k tomu ma dokumentaci), takze by vam mohl pomoci.

S pranim uspechu,

Lubos Kloc