Windows XP

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Fri Aug 19 15:50:07 CEST 2005

Dobry den,

uz dlhe roky pouzivam vynikajuci DOSovsky editor pre TeX od p. Bittoa.
Kedze Windowsy XP perfektne zvladaju DOSovske aplikacie (na rozdiel od
W2000) nie je problem kombinovat tento editor s Miktexom a gsview. Jeden
problem vsak zostal. DOSovske okno (graficke) v mojej verzii XP ma k
dispozicii 2 fonty (Lucida a Raster), ktore neobsahuju vsetky
slovenske akcentovane znaky, napr. \v c a \v s. Moja prosba je:
poradit ako doinstalovat obrazovkove
fonty do DOSovskeho okna, ktore by mali vsetky CS znaky (v lubovolnych
poziciach) a odkial ich ziskat.

Vopred dakuje

Anton Surda