Dotaz Kile/Latex

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Aug 17 15:46:28 CEST 2005

On Wed, 17 Aug 2005, Vladimir Zima wrote:

> - ještě nemám pořádně vyřešeno aby se mě obrázky označovali Obr. a né Obrázek.

Tohle je nastesti trivialni, staci \def\figurename{Obr.}

Cislovani take neni problem, jen se musi dat pozor, aby spravne fungovaly
krizove odkazy \label a \ref. Uplne z hlavy to nenapisu, ale po konzultaci
se svymi poznamkami to udelam.

> a jeho značení. Přál bych si aby byli číslovány pod kterou kapitolou jsou
> umístěny. Tedy jestli je v kapitole 2.1 musí být číslo obrázku 2.1-1,2,3,atd.
> A ještě nevím jak bych udělal kolem obrázku šedé ohraničení

Musim se podivat, jak delate obrazky. Balicek graphicx by to snad mel
zvladnout, ale moznosti je samozrejme vice. Ramecek s oznacenim cisla
stranky take neni problem, jen se musi predefinovat styl stranky. Ted
potrebuji spustit nejake vypocty, ale podivam se na to.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz