Dotaz Kile/Latex

Vladimir Zima vzima at centrum.cz
Wed Aug 17 15:36:30 CEST 2005

Dobrý den!

Především vám chci touto cestou velmi poděkovat odpověď a za pomoc! V LaTeXu
to rozhodně nevzdávám, tento systém mě přijde geniální a hodlám se ho pořádně
naučit.

Trošku už mě pomohl DeViL z Liberce, takže vám posílám co mám už hotové.

Co mi chibí:
-Vedle šedého horního rámečku chybí stejně vysoký červený rámeček, ve kterém
je napsáno "strana 1" atd... Jelikož se tato diplomka bude tisknout
oboustranně tak tak tento červený rámeček se vyskytuje jednou na pravé
straně , jednou na levé straně. Tento červený rámeček počítá už od první
stránky a  je mezi ním a šedým rámečkem mezera. (kde není šedý rámeček tak
tam tento červený není také)

- Další rámeček který se tu vyskytuje je rámeček červený, který je vždy na
stejné straně jako červený rámeček určující číslo stránky(1, 2, 3, atd) ale
je v něm napsáno číslo(1, 2, 3, atd) hlavní kapitoly(červené
nadpisy /section).

- Poslední rámeček který se zde vyskytuje je šedé barvy, je zarovnán stejným
způsobem jeko předešlé dva rámečky. Je v něm napsána číla
podkapitol(\subsection) a vertikálně by se měl držet tam kde jsou
podkapitoly.

- ještě nemám pořádně vyřešeno aby se mě obrázky označovali Obr. a né Obrázek.
a jeho značení. Přál bych si aby byli číslovány pod kterou kapitolou jsou
umístěny. Tedy jestli je v kapitole 2.1 musí být číslo obrázku 2.1-1,2,3,atd.
A ještě nevím jak bych udělal kolem obrázku šedé ohraničení

Tak to by bylo asi všechno.
Moc vám všem děkuji a prominte že jsem se nějak asi nezaregistroval do
konference. nějak jsem to pomňoukl. A tak to posílám všem kteří mě
odpověděli.

Jako přílohu posílám vlastní rozdělanou diplomku (DP004.tex) a cizí diplomku
tak jak by měla asi vypadat.

Ještě jednou vám mockrát velice děkuji, za odbornou pomoc. Snad v budoucnu
budu moct zase někomu v latexu pomoct jako jako vy mě. :-) Dík!

S pozdravem Vladimír Zima

vzima at centrum.cz
skype: USAMA-vladimir