pocesteni la/texu pro PPC

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Apr 21 10:26:06 CEST 2005

On Wed, 20 Apr 2005, Mgr Jirka Hrbek wrote:

> [...]
> Nicmene proste zkopirovat soubory s fontama mne taky napadlo - na zkousku jsem si vybral font csb10 - a soubory csb10.pk a csb10.tfm jsem prekopiroval do prislusnych adresaru na svem kapesnim milackovi - tex to sezvejkal, vytvoril mi DVI - kterej muj kapesni "WinDVI" ale nevzal a rychlosti blesku mi sdelil, ze mu neco chybi, zel nejsem schopen docist co :-)). Tak jsem vytvorenej DVI soubor zkopiroval na desktop a tam se mi zobrazilo vse krasne cesky, krome "š" a "ž" ("s" a "z" s hackem). To jsou prozatim me veskere "uspechy" s cestinou :-)

Na strance, kterou jste zminoval, je jakysi konfiguracni soubor s prikazy
pro cm fonty. Zrejme nestaci fonty jenom nakopirovat, ale musi se vlozit
analogicke prikazy pro cs fonty. Problem s nekterymi pismeny je zrejme
zpusoben odlisnym kodovanim. Vstup asi mate ve windows-1250, takze musite
pouzit prislusny parametr. Protoze ja stale pouzivam emTeX, kde se s
cestinou pracuje jinak, neznam ten parametr presne, ale je to neco jako
-translate-encoding (v manualu k CSTeXu je to urcite napsano presne).

> Jen tak prozajimavost: uz mi chodi PLAIN TeX - a rozchodil jsem ho na radu autora portace tak, ze jsem v BINu soubor "latex.exe" prejmenoval na "tex.exe" - vubec netusim jak je to mozne(pro vas to mozna bude samozrejmost), ale fakt mi zacal chodit plain! :-)

Program zjisti jmeno, jakym byl spusten, a podle toho si natahne format. V
Linuxu se to dela pomoci symbolickych linku, v ostatnich systemech je
nutno vytvorit kopii s jinym jmenem.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz