OT: Re: pocesteni la/texu pro PPC

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Apr 20 17:21:15 CEST 2005

Lubos Kloc napsal(a):

> Spise bude problem pocesteni editoru.
> Mam PDA teprve kratce, moc se v tom zatim nevyznam, ale chybi mne tam
> zejmena prikazovy radek. Takze cesky zdrojak bych treba umel vytvorit
> v programu "Poznamky", ale nevim, jak na nej pustit TeX.
> Ten editor to zrejme umi.
>
> Nedovedu si ale predstavit, ze bych na tom psal neco vic nez poznamky
> ci adresy, a na to je TeX zbytecny. Snad leda s externi klavesnici.
>
> Nicmene je to docela zajimavy problem, a pokud ve svem usili pokrocite,
> dejte vedet.
>
> S pranim uspechu,

> [...]
Mam rad takoveto nadsence do cehokoliv. Kdyz jsem si precetl, o snaze
Jirky Hrbka pouzivat TeX pro PDA, tak jsem jen kroutil hlavou, protoze
mi to pripadalo dost divoky :-) ... Nicmene prave takovym zpusobem se
veci posouvaji dopredu - diky takovym nadsencum. Je pravda, ze tezko
odhadnout, jaka bude situace za par let... To budeme s PDAckem chodit
vsichni co jsme tady a budeme ho pouzivat misto nasich notebooku a
stolnich pocitacu. (samozrejme ve spojeni s nejakym rozumnym nastrojem
na vstup dat (ext. klavesnice, hlasovy vstup ... :-) atd.)).
A ja osobne si dnes pocitac bez TeXu uz nedovedu predestavit, takze taky
preji mnoho zdaru...

Jarda Hajtmar

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0516-3, 20.04.2005
Testovano: 20.4.2005 17:20:51