prva chybicka??

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Apr 1 11:17:49 CEST 2005

On Fri, 1 Apr 2005, Zdenek Wagner wrote:

> To znamena, ze nemate spravne nastavenou cestu k TFM souborum. Dvips bez

To hadam nie. Ale urobil som experiment. Oceckoval som ten riadok v
config.ps (*T .......). Potom mi DVIPS pise, ze nema cestu k TFM.
Dam spat cestu a uz neprotestuje (iba na ten jeden subor).

> TFM nepracuje korektne, i kdyz se treba snazi... tex.exe z emTeXu si
> vystaci bez prislusne environmentalni promenne, pokud je ma ve svem
> standardnim adresari, ale dvips to potrebuje mit v config.ps.

No nakoniec som to spojazdnil. Uff. Chcelo to iba vypisat dlhe meno.
V DOS okne pod WIN XP sa to neda, lebo tam je len osem znakov na meno
a tri na ext. To ma teda nenapadlo, ze DOS aplikacia bude fungovat
s dlhym menom - proste ma to nenapadlo.

Takze lcircle1.tfm som premenoval na lcircle10.tfm a bezi
to v DOS okne aj tym dlhym menom korektne (uz nehlasi chybu
kontrolneho suctu - a \circle je OK).

No zaujimave - pod WIN 98 to bezi korektne s lcircle1.tfm
             - pod WIN XP na korektny DVI staci lcircle1.tfm
               ale DVIPS uz potrebuje lcircle10.tfm

Tento rozdiel daco sposobuje - bud RSX.EXE, alebo rozdiel medzi WIN98
a WINXP.

Este raz dakujem za napady a pomoc pri patrani po chybe. Na tomto
liste sa furt nieco prebera - a to je myslim si OK. Som prihlaseny
aj na madarsky TeXlist uz 18 mesiacov. Minuly tyzden som zaregistroval
iba stvrty prispevok. Tam je okolo 88-90 ucastnikov (tu okolo 240),
ale aj tak je to zalostne malo.

Zdravi
Ladislav Bitto