prva chybicka??

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Apr 1 10:00:08 CEST 2005

On Fri, 1 Apr 2005, Ladislav Bitto wrote:

> Ano, to viem. Vsak to tam mam uz sest rokov. Uvazoval som asi takto:
> 2x2=4 aj na starej masine a tak to ma byt aj na tej novej. Takze ked
> jeden subor prenesiem, tak ten kontrolny sucet ma byt rovnaky (alebo
> je potrebne mat TFM, PK, PFB na kazdu masinu a system zvlast?).

TFM musi mit stejny kontrolni sooucet jako PK. DVI ovladac musi alespon
napsat varovani, pokud kontrolni soucty nesouhlasi. Kontrolni soucet fontu
je zapsan i v DVI.

> DVIPS mi pise, ze nevie otvorit prislusny TFM (hoci tam evidentne je).

To znamena, ze nemate spravne nastavenou cestu k TFM souborum. Dvips bez
TFM nepracuje korektne, i kdyz se treba snazi... tex.exe z emTeXu si
vystaci bez prislusne environmentalni promenne, pokud je ma ve svem
standardnim adresari, ale dvips to potrebuje mit v config.ps.

> Nakoniec to aj tak otvori, lebo mi ukazuje kruhy, len zle. Na ostatne
> TFM subory sa neztazuje (aj tam by mal robit kontrolne sucty).
> Tie iste subory mi na druhej masine ten isty DVIPS ukazuje dobre.
>
> 1. vymazat PK a znova generovat - pre mna neznama zona (trvalo by to)

Pokud je dvips spravne nainstalovan, vygeneruje si je sam (spusti si
makeTeXpk). To chodilo i v DOSu, i kdyz ne tak dobre jako v OS/2.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz