prva chybicka??

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Apr 1 08:06:22 CEST 2005

On Thu, 31 Mar 2005, Petr Sojka wrote:

> circle10 se prejmenovavalo na lcircle10 ap., v nekterych distribucich
> jsou aliasy (napr. v tetexu/texlive). hledejte oboji.

Ano, to viem. Vsak to tam mam uz sest rokov. Uvazoval som asi takto:
2x2=4 aj na starej masine a tak to ma byt aj na tej novej. Takze ked
jeden subor prenesiem, tak ten kontrolny sucet ma byt rovnaky (alebo
je potrebne mat TFM, PK, PFB na kazdu masinu a system zvlast?).

DVIPS mi pise, ze nevie otvorit prislusny TFM (hoci tam evidentne je).
Nakoniec to aj tak otvori, lebo mi ukazuje kruhy, len zle. Na ostatne
TFM subory sa neztazuje (aj tam by mal robit kontrolne sucty).
Tie iste subory mi na druhej masine ten isty DVIPS ukazuje dobre.

1. vymazat PK a znova generovat - pre mna neznama zona (trvalo by to)
2. nebyt toho loga, \circle vobec nepouzivam (nakoniec ten kruh mozem
   vytvorit aj napr. \special{ps: 0 0 28 0 360 arc    ). Ostatne
   kruhy v tom logu su mensie, ktore ukazuje dobre
3. pojdem sa presvedcit na inu masinu s WIN XP, kde som ten EMTeX
   instaloval

Zdravi
Ladislav Bitto