Prehazeni stranek v pdf dokumentu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Sep 24 13:27:20 CEST 2004

On Fri, 24 Sep 2004, Milan Vancura wrote:

> Uff, vydavat neco za format vhodny pro profesioanlni tisk a pak "feature" uplne
> zakladni, potrebnou pro kazdou ulohu tam nemit a prodavat na to dalsi program,
> to mi prijde jako dost drze :-(

Mne by zas pripadalo hloupe, kdyby si kazdy musel koupit velky drahy
program jen proto, ze potrebuje udelat PDF pro zverejneni na webu a
profesionalnim tiskem se nikdy zabyvat nebude. Je to dost podobne, jako
kdyz si s pocitacem musite koupit nejaky komercni operacni system,
prestoze chcete pouzivat pouze Linux.

> To jsem nevedel, ze psutils maji opravdu takovy dosah moci - az k pouziti u
> offsetu! Ja je pouzivam take uz nekolik let, ale na ciste materske bazi - a uz
> i tak mam obcas potize, napr. s okraji skutecnych stranek nebo na opacne strane
> - s nekterymi PS...

To se samozrejme muze stat. ja jsem to vzdycky pouzival na preskladani
vlastniho PS generovaneho programem dvips a vysledek jsem prevadel na PDF
bud Distillerem, nebo Ghostscriptem.

> Milan Vancura

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz