Prehazeni stranek v pdf dokumentu

Milan Vancura milan at ucw.cz
Fri Sep 24 13:00:24 CEST 2004

> Adobe prodava (za dost velke penize) plug-in do plneho Acrobatu, ktery to
> umi. Ted si nevzpomenu na jmeno, ale urcite by se to na www.adobe.com
> naslo

Uff, vydavat neco za format vhodny pro profesioanlni tisk a pak "feature" uplne
zakladni, potrebnou pro kazdou ulohu tam nemit a prodavat na to dalsi program,
to mi prijde jako dost drze :-(

> Viz psutils, ale jsou s tim trochu potize. Ja jsem mirne upravil zdrojak
> pstops a napsal jsem si k tomu frontpage v perlu a awku, ktery mi vypocita
> prislusne parametry a doplni orezove znacky.

To jsem nevedel, ze psutils maji opravdu takovy dosah moci - az k pouziti u
offsetu! Ja je pouzivam take uz nekolik let, ale na ciste materske bazi - a uz
i tak mam obcas potize, napr. s okraji skutecnych stranek nebo na opacne strane
- s nekterymi PS...

Milan Vancura