Prehazeni stranek v pdf dokumentu

Milan Vancura milan at ucw.cz
Fri Sep 24 13:56:54 CEST 2004

> Mne by zas pripadalo hloupe, kdyby si kazdy musel koupit velky drahy
> program jen proto, ze potrebuje udelat PDF pro zverejneni na webu a
> profesionalnim tiskem se nikdy zabyvat nebude. Je to dost podobne, jako
> kdyz si s pocitacem musite koupit nejaky komercni operacni system,
> prestoze chcete pouzivat pouze Linux.

To ano, ale tady jde o specifikaci a ne program, ktery by si nekdo kupoval nebo
nekupoval. Pokud specifikace neumoznuje rozumne pracovat se strankami jakozto s
objekty, ktere lze seskupovat na tiskovou stranu, a musi si na tuto funkci
kupovat program, ktery to dela nejak pokoutne (neb nepokoutne to specifikace
neumoznuje), tak je to specifikace velmi spatna.

Milan Vancura