pdflatex, pismenka bez diakritiky po copy-and-paste z Acrobatu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Sep 3 11:18:10 CEST 2004

On Fri, 3 Sep 2004, Richard Pecl wrote:

> Mám instalaci asi z minulého týdne.
> Ale je fakt, že pdfcslatex jsem musel nakonfigurovat ručně a cesty miktex.ini pro tenhle formát nebyly vůbec nastaveny. Takže jsem to udělal a do pdfka se už dostanou fonty csbx12, csr12...
> Akorát že při tom kopírovaní přes clipboard mi fungují jen některá česká písmenka, ale např. Ř a ř se kopírují jako R a r.

To je divne, ocekaval bych problemy u znaku ľśšťźžĽŚŠŤŹŽ, protoze v
ISO-8859-2 naji jine kody nez ve Windows-1250 (a kodovani csfontu je
ISO-8859-2). Mozna se tu projevuje "inteligence" Windows. Kdyz Windows
usoudi, ze dokument neni cesky, pak se tam proste ceske pismeno vyskytnout
nesmi a _musi_ se nejak predelat.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz