pdflatex, pismenka bez diakritiky po copy-and-paste z Acrobatu

Richard Pecl pecl at unicontrols.cz
Fri Sep 3 11:02:17 CEST 2004

> Máte dost starou instalaci nebo blbě nastavené cesty (v
> nových to bývá správně). V texmf.cnf musí být něco jako

> TEXINPUTS.pdfcslatex =
> .;$TEXMF/{pdftex,tex}/{cslatex,csplain,latex,generic,}//

Mám instalaci asi z minulého týdne.
Ale je fakt, že pdfcslatex jsem musel nakonfigurovat ručně a cesty miktex.ini pro tenhle formát nebyly vůbec nastaveny. Takže jsem to udělal a do pdfka se už dostanou fonty csbx12, csr12...
Akorát že při tom kopírovaní přes clipboard mi fungují jen některá česká písmenka, ale např. Ř a ř se kopírují jako R a r.