Co je lepsi?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Wed Nov 17 01:21:44 CET 2004

On 16/11/04 11:36 +0100 or thereabouts, Stepan Kasal wrote:
> Dobry den,

Dobry den,

> nastesti se nemusime zabyvat tim, jak jsou Sauterovy aproximace udelany,
> muzeme je rovnou pouzit.  Napriklad ja ve sve instalaci tetexu na GNU/Linuxu
> napisu
> \font \f=csr11
> \f xxx
> \end

Hlasi, ze pry nemam metriky ci co, nejsem z toho nejmoudrejsi ... teda vim
shruba, co ty metriky jsou, ale nechapu, ze je tam nemam. Zkusim to
preinstalovat.

> A pri TeXovani se automaticky zavola skript mktextfm, ktery font vytvori.
> Treba budete mit podobne stesti.  (Kdyz ne, zkuste, zda Vam funguje
> alespon cmr11.)
> Jakou instalaci TeXu pouzivate Vy?

Pouzivam TeX Live z roku asi 2003 (tusim, to CD jsem mezitim jaksi ztratil)
na OS Slackware GNU/Linux ... Jak jsem rekl shora, zkusim to nejprve
nainstalovat znova a poradne a pak se uvidi. Kazdopadne sem napisu, jak jsem
dopadl.

Diky moc,

s uctou,

--
Matou\v{s} Jan Fialka aka Nakladatelstv\'{i} Ligatura