Co je lepsi?

Stepan Kasal kasal at math.cas.cz
Tue Nov 16 11:36:38 CET 2004

Dobry den,

> "Sauterovy aproximace" bohuzel neznam (doufam, ze to neni nejaka slozita
> matematika, ja totiz studuju spis filosofii nez MatFyz...), ale
> predpokladam, ze to asi nebude prosty aritmeticky prumer hodnoty z csr10 a
> csr12, ze ne? ;-)

nastesti se nemusime zabyvat tim, jak jsou Sauterovy aproximace udelany,
muzeme je rovnou pouzit.  Napriklad ja ve sve instalaci tetexu na GNU/Linuxu
napisu
\font \f=csr11
\f xxx
\end

A pri TeXovani se automaticky zavola skript mktextfm, ktery font vytvori.
Treba budete mit podobne stesti.  (Kdyz ne, zkuste, zda Vam funguje
alespon cmr11.)
Jakou instalaci TeXu pouzivate Vy?

Zdravim,
	Stepan Kasal