Co je lepsi?

Stepan Kasal kasal at math.cas.cz
Wed Nov 17 17:28:25 CET 2004

Dobry den,

> Hlasi, ze pry nemam metriky ci co, [...]

a to TFM, to jsou prave ty metriky.  Moje instalace teTeXu funguje tak, ze
TeX automaticky zavola skript mktextfm, aby mu udelal metriku.
Tento skript vola metafont, aby zpracoval soubor csr11.mf.

Jelikoz ani soubor csr11.mf se v instalaci nenachazi, musi metafont zavolat
skript mktexmf, ktery soubor csr11.mf (bude mit dve radky) vytvori.

> Pouzivam TeX Live z roku asi 2003 (tusim, to CD jsem mezitim jaksi ztratil)
> na OS Slackware GNU/Linux ...

Doporucuji nainstalovat dostatecne novy teTeX, ten ma v sobe cstex.
Jako kontrola cerstvosti by mohl slouzit pohled do /usr/bin/mktexmf, mely
by tam byt nasledujici dve radky:
    cs*|lcsss*|icscsc*|icstt*|ilcsss*)
       rootfile=`kpsewhich cscode.mf`;;

Je jen nutno odstranit komentare na prislusnych radcich souboru
/usr/share/texmf/web2c/fmtutil.cnf
a spustit fmtutil --missing

Hodne zdaru!

Stepan