Co je lepsi?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Tue Nov 16 00:10:31 CET 2004

On 15/11/04 19:10 +0100 or thereabouts, Petr Sojka wrote:
> On Sun, Nov 14, 2004 at 09:13:00PM +0100, Matous Jan Fialka wrote:
> Dobry den vespolek,

> a) je mirne lepsi, byt prostorove mene usporne.
> Opticky skalovana pisma v mensich velikostech
> jsou typicky "buclatejsi", sirsi, citelnejsi, takze zvetsenim
> mensiho pisma v malych mezich nic nepokazite.

Dekuji, to jsem potreboval vedet ... :-)

> Pouzijte Sauterovy aproximace (parametry pro csr11 se vypocitaji
> aproximaci z parametru pro existujici prvky, tedy napr. csr10 a csr12).

"Sauterovy aproximace" bohuzel neznam (doufam, ze to neni nejaka slozita
matematika, ja totiz studuju spis filosofii nez MatFyz...), ale
predpokladam, ze to asi nebude prosty aritmeticky prumer hodnoty z csr10 a
csr12, ze ne? ;-)

Mohl byste prosim problematiku rozvest, popr. me spis nasmerovat na nejaky
komplexni zdroj na siti, kde by bylo krok za krokem rozebrano, jak se da
vytvorit vlastni velikost pisma? Ono totiz kdyz clovek predhodi googlu slovo
TeX, tak se obvykle dostane spis do Texasu nez na relevantni zdroje :-(

> s uctou a pozdravem
> --ps

Tez s uctou a pozdravem a s diky za reakci,

--
Matou\v{s} Jan Fialka aka Nakladatelstv\'{i} Ligatura
Private E-Mail:       < mjf [at] ligatura [dot] org >