Obrazky z Matlabu do LaTeXu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed May 12 13:19:33 CEST 2004

On Wed, 12 May 2004, Ladislav Bitto wrote:

> Na druhej strane stale mi beha v hlave, ze ked dam do obrazku 3-4 rozne
> znaky z roznych fontov, tak subor sa mi hned zvacsi o cca 200 Kb.

Nejspis se do souboru vlozi cely font.

> Tak radsej by som z psfonts.map vybral tie odkazy a potom zabezpecil, aby
> som ich pri TeXovani videl (tak by boli vlozene len raz).

Ja jsem kdysi davno potreboval dodatecne zmenit styl a barvy car jenotne u
vsech obrazku. Obrazky z gnuplotu maji, pokud me pamet neklame, vsechny
definice ve slovniku gnudict. Proto jsem vyhazel ze vsech EPS cast z
definicemi. Jednu kopii jsem ulozil do soouboru gnudict.ps a upravil. Pak
jsem v dvips pouzil -h gnudict.ps, cimz se do vysledku nacetl zmineny
soubor jako header. Vlastni obrazek vzdy zacina prikazem gnudict begin,
cimz se nacetly definice z dodaneho souboru. Vyhozeni definic lze snadno
zaridit awkem. Podobne by to slo resit i s fonty, ale pokud nebudu mit
vsude dusledne stejne fonty, muze dochazet k chybam. Nenapada me, jak to
organizacne zaridit.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz