Obrazky z Matlabu do LaTeXu

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed May 12 14:01:26 CEST 2004

On Wed, 12 May 2004, Zdenek Wagner wrote:

> Nejspis se do souboru vlozi cely font.

Vsak presne tak, keby sa vlozil iba pouzity znak, tak by to nebolo take
zle.

> zaridit awkem. Podobne by to slo resit i s fonty, ale pokud nebudu mit
> vsude dusledne stejne fonty, muze dochazet k chybam. Nenapada me, jak to
> organizacne zaridit.

Pred styrmi rokmi sa mi zapacila moznost, ze textovu cast obrazka vlozim
priamo ako TeXovy zdroj a ciary plus ostatne graficke objekty ako EPS. Uz
som mal premyslene, ze co vsetko by som mal spravit, ale nakoniec sa mi
do toho nechcelo (rychla masina a 80 gigovy disk urobili svoje) - hoci to
ma aj svoje vyhody.

Zdravi
Ladislav Bitto