Obrazky z Matlabu do LaTeXu

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed May 12 12:58:49 CEST 2004

On Wed, 12 May 2004, Zdenek Wagner wrote:

> minutu. Pokud tisknete knihu plnou obrazku, ktera ma 1000 stran, pak v
> prvnim pripade to trva priblizne 2 hodiny, v druhem pripade 5 a pul
> hodiny, a to uz je rozdil.

To je uz fakt velky rozdiel. Ja som tie rozdiely tak nevnimal, lebo tlacim
tak 100-200 stranove knizky (50-80 obrazkov) raz za dva roky. A clanky
maju vacsinou len 10-30 stran s par obrazkami.

Na druhej strane stale mi beha v hlave, ze ked dam do obrazku 3-4 rozne
znaky z roznych fontov, tak subor sa mi hned zvacsi o cca 200 Kb.

>Pokud nechate knihu tisknout nekde na
> malonakladovem digitalnim stroji, muze se tiskar zlobit a chtit zaplatit
> trojnasobny strojovy cas, coz muze vyjit na dost velke penize...

Tak radsej by som z psfonts.map vybral tie odkazy a potom zabezpecil, aby
som ich pri TeXovani videl (tak by boli vlozene len raz).

Zdravi
Ladislav Bitto