Obrazky z Matlabu do LaTeXu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed May 12 11:10:39 CEST 2004

On Wed, 12 May 2004, Ladislav Bitto wrote:

> Ja tiez pouzivam DVIPS na prevod do PS a nakoniec som zostal pri tom, aby
> mi tie fonty tam dal vzdy. Pri terajsich rychlostiach a diskoveho priestoru
> to vobec nevadi (aspon mne). Svojho casu mi pan Surda poradil, aby som
> odstranil z psfonts.map odkazy na PS fonty (vybrat napr. <cmcss8.pfb).
> Zafungovalo to, ale potom treba v TeXu pouzit tie fonty, lebo inac ich
> neuvidite v obrazku.

Diskovy prostor skutecne neni problem, pokud ten soubor nepotrebujete
poslat nekomu jinemu treba modemem a telefonni linkou. Rychlost pocitace
take neni problem, ale je problem s rychlosti tisku. Pokud je font v
souboru jen jednou, trva pocatecni download do PS tiskarny asi pul minuty
a pak se tiskne 8 stran za minutu. Pokud je v obrazku font pokazde znova,
je pocatecni download nepatrne kratsi, ale tisknou se jen 3 stranky za
minutu. Pokud tisknete knihu plnou obrazku, ktera ma 1000 stran, pak v
prvnim pripade to trva priblizne 2 hodiny, v druhem pripade 5 a pul
hodiny, a to uz je rozdil. Pokud nechate knihu tisknout nekde na
malonakladovem digitalnim stroji, muze se tiskar zlobit a chtit zaplatit
trojnasobny strojovy cas, coz muze vyjit na dost velke penize...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz