Obrazky z Matlabu do LaTeXu

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Wed May 12 10:33:33 CEST 2004

"seznam" <matecha at seznam.cz> writes:

> Dobry Den,
>
> nemate nekdo zkusenosti s exportem obrazku z matlabu do LaTeXu?
>
> Vytvorim obrazek v matlabu funkci saveas(gcf,'obr.eps', 'psc2') a
> v LaTeXu takto vytovreny obrazek vlozim
> \includegraphics[width=17cm, height=3.5cm]{obr.eps}. Krome toho, ze obrazek
> ma mizernou kvalitu
> se mi barevne zobrazi pouze na obrazovce a kdyz ho chci vytisknou, tak se
> vytiskne cernobile.
>
> Jan Matecha

Dobry den, mozno je to trocha off-topic, ale suvisi o s ukladanim eps
z MATLABu. Ak sa vysledny obrazok bude v TeXu zmensovat, doporucujem
exportovat z MATLABu priamo zmensene, aby neboli fonty prilis
male. Pouzivam nasledovne prikazy:
set(1, 'PaperUnits', 'centimeters')
set(1, 'PaperPosition', [3 10 11 8.25])
print -deps file.eps

Snad sa to niekomu zide.

Inak, asi by som nemenil v includegraphics oba rozmery width, height,
ale iba jeden z nich, aby ostal zachovany pomer stran.
> \includegraphics[width=17cm, height=3.5cm]{obr.eps}.

M. Fikar
--
mailto:miroslav.fikar[at]stuba.sk, http://www.kirp.chtf.stuba.sk/~fikar