Obrazky z Matlabu do LaTeXu

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed May 12 07:51:42 CEST 2004

On Tue, 11 May 2004, Zdenek Wagner wrote:

> Ono vic zalezi na tom, co to udela, kdyz takove obrazky vlozim do TeXoveho
> souboru, prevedu na PDF a odnesu nekomu jinemu s jinym OS. Pokud neni font
> vlozen, muze to dopadnout spatne. A pokud vkladam treba 50 obrazku, chtel
> bych ten font vlozit jen jednou. Da se to nejak rozumne zaridit? Pouzivam
> dvips pro prevod do PS a PDF delam bud Distillerem, nebo ghostscriptem.

Ja tiez pouzivam DVIPS na prevod do PS a nakoniec som zostal pri tom, aby
mi tie fonty tam dal vzdy. Pri terajsich rychlostiach a diskoveho priestoru
to vobec nevadi (aspon mne). Svojho casu mi pan Surda poradil, aby som
odstranil z psfonts.map odkazy na PS fonty (vybrat napr. <cmcss8.pfb).
Zafungovalo to, ale potom treba v TeXu pouzit tie fonty, lebo inac ich
neuvidite v obrazku.

Ja mam moznost ich vkladat priamo aj v TeXovskom zdrojaku (lebo ich tak
generujem). Nakoniec - ked je obrazok odladeny - z neho vytvorim EPS.

Zdravi
Ladislav Bitto