Obrazky z Matlabu do LaTeXu

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Tue May 11 18:53:20 CEST 2004

> To znamena, ze jsou vlozeny do obrazku (do vystupu z gnuplotu)?
> Pokud ano, lze to nejak vypnout, aby se nevkladaly v kazdem
> obrazku znovu?

Treba takto:
	set output "|odstran_vlozene_fonty >obr.ps"

Volba pro "set term postscript" na to neni, doposud s timto napadem nikdo
neprisel. Takze pokud navrhnete vhodne klicove slovo, odzkousite, ze to bude
fungovat a napisete dokumentaci, jak se to ma pouzit, tak to neni problem do
gnuplotu pridat.

---
Petr Mikulik